Copier reforça el servei d’assessorament a la gestió de la documentació de les empreses

Publicat a General el 21/01/2013 per

 

Després de quasi 20 anys sent una de les empreses de referència en el món dels aparells d’ofimàtica, Copier continua mostrant el seu caràcter pioner. A banda dels serveis de venda d’aparells d’impressió, solució d’avaries, manteniment i gestió a distància, ara l’empresa osonenca dóna un nou pas endavant.

Amb la voluntat de facilitar la vida a les empreses en el seu dia a dia i fruit de l’experiència acumulada, Copier reforça el nou servei d’assessorament de gestió documental. Es tracta de donar assistència als nostres clients amb tota la documentació que es genera, ja siguin pressupostos, factures, estudis…

Al segle XXI la informació és la mercaderia més utilitzada i més valuosa per al món empresarial. I aquest producte es mou contínuament, s’imprimeix, es digitalitza, s’envia o simplement s’arxiva. A Copier som especialistes en el cicle de vida del document.

Un bon ús d’aquesta documentació és primordial per millorar la productivitat de qualsevol empresa. Copier facilita i optimitza la gestió documental a través d’un servei que potencia l’eficiència en la seva digitalització i categorització, l’accés segur, la recerca i el seu tractament.