Una nova manera de treballar, més connectada i col·laborativa

Publicat a General, Ricoh el 07/10/2015 per

Ricoh presenta un sistema que revolucionarà la manera de treballar de totes les empreses i organitzacions, fomentant l’eficiència i reduint costos innecessaris.

Sovint les empreses disposen de sales de reunions o conferències que estan infrautilitzades. Es calcula que entre el 30 i el 40% de l’espai d’una oficina no s’utilitza de forma continuada. Per això, Ricoh presenta el sistema de comunicacions unificat que canvia el panorama de les videoconferències.

Es tracta d’un dispositiu que permet connectar de forma fàcil i ràpida diferents punts de treball, ja siguin dins d’un mateix edifici o en altres països o centres de producció. A través de la tecnologia cloud el P3500 és un dispositiu que integra imatge, micròfon i altaveu i permet connectar diferents ubicacions a través d’internet.

Les seves característiques de la mida d’un full de paper A4 i compacte faciliten que es pugui utilitzar en qualsevol lloc. De manera, que no es necessiten sales molt preparades ni fortes inversions tecnològiques. Es pot fer servir en qualsevol lloc i en qualsevol moment sense requerir cap configuració complexa. Ràpidament permet connectar fins a un màxim de 20 punts diferents i, fins i tot, compartir documents o arxius. A més, és compatible amb qualsevol dispositiu, ja sigui un ordinador, una tauleta o un mòbil.

El sistema de comunicacions unificat de Ricoh revoluciona la manera de treballar fomentant la col·laboració entre treballadors i departaments i potenciant la presa de decisions ràpida a través d’una comunicació fàcil.

Un sistema més interactiu, de fàcil ús i que amb una mínima inversió permet augmentar la productivitat, l’eficiència d’una empresa i, al mateix temps, reduir costos de mobilitat.